- O Fondo Galego de Cooperación organizou a segunda edición do concurso ‘Muros que unen’ financiado polo Concello para promover as metas da ONU.
- Julia Lago, Miguel Cajaraville, Maz e os portugueses Mots convidan a reflexionar sobre saúde, educación, cidades sostibles e igualdade a través das súas obras.
- O Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade organiza na Coruña a segunda edición deste certame co apoio do concello, socio da entidade.
- A saúde, a educación, a igualdade e as cidades sustentables son os temas centrais das obras, baseadas nos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible.
Este proxecto formativo tivo como obxectivo principal mellorar a saúde da poboación máis vulnerable (mulleres, infancia e adolescentes), a través da realización de cursos teórico-prácticos para persoal sanitario (médicas/os, enfermeiras/os, matronas, voluntariado no eido da saúde) e profesionais non sanitarios (mergulladoras/es, policía, bombeiras/os, exército), para mellorar a calidade de atención sanitaria. Incluíu tamén a realización de charlas de educación sexual…
continuarO proxecto beneficiou a 60 nenas e nenos de 4 anos da Institución Educativa Rosa de América Nº 6080, de Villa El Salvador, abríndolles a oportunidade de acceder ao nivel inicial de educación e facilitando, así, a permanencia e un progreso adecuado no sistema educativo. Tamén incluíu a 15 docentes do nivel inicial. A iniciativa formaba parte da proposta de…
continuarEsta intervención educativa tivo lugar en Cañete, na zona sur da rexión de Lima, e encadrouse na fase de reconstrución tras o terremoto do 15 de agosto de 2007.
continuarA través deste proxecto construíuse un local como comedor, cociña e adega para ser usado na atención das e dos asistentes aos cursos de formación que teñen lugar no Centro de Capacitación POPOL-VUH.
continuarA educación preescolar resulta un factor chave para loitar contra o analfabetismo. Con tal motivo, construíuse unha escola infantil na localidade de Santa Catarina do Fogo, a fin de garantir o acceso á educación dos máis pequenos e incrementar o rendemento escolar.
continuarO proxecto centrouse na construción dunha escola infantil para garantir que as nenas e nenos da localidade puideran gozar deste servizo, xa que a máis próxima se situaba a varios quilómetros que as persoas habían de percorrer a pé. Así mesmo, a escola emprégase tamén para actividades comunitarias e formativas que se organizan na comunidade.
continuarA través desta iniciativa, traballouse para mellorar as condicións educativas dos xardíns de infancia da Unión de Mulleres Palestinas, garantindo a mellora dos servizos e a elevación do nivel educativo, asegurando ao tempo a súa continuidade. Así mesmo, mercáronse libros e outros materiais escolares cos recursos das escolas infantís para distribuír entre os graos medios e superior.
continuarIncrementar a educación e a capacitación da poboación feminina era o obxectivo deste proxecto, a través do que se ampliou o centro formativo existente para facilitar o acceso á educación das mozas da provincia de Yamparáez (Bolivia) e reducir así as taxas de analfabetismo feminino. Ao tempo, construíuse unha residencia para acoller a 66 rapazas con maiores dificultades para acceder…
continuar- 1
- 2